Why choose us?

Fordult már elő Önökkel, hogy valamilyen irodaszer, munkavédelmi eszköz, tisztítószer, higiéniai felszerelés, nyomtatópatron elfogyott az irodai „éléskamrából” és a legközelebbi kisboltban vették meg azt? Vagy, hogy a nem időben tervezett karácsonyi ajándékok csak legyenek már kész elven készültek el, ár nem számít alapon? Vagy a beszerzés felelőse éppen nem ért rá így a piaci ártól jóval drágábban szereztek be termékeket és szereznek be ugyanonnan, ma is?

Bizonyára igen a válasz eme kérdésekre és mi pont ezen esetek megoldására kínálunk megoldást, teszünk javaslatokat.
- ha fontos a megbízhatóság
- ha fontos a pontosság
- ha fontos a gyorsaság
- ha fontos a kreativitás
Akkor bármelyik céget választhatja a piacon, hiszen ezt ígéri mindenki….

Mi ezeket nem ígérjük, mert számunkra ez teljesen természetes!

Viszont amiben segítségükre lehetünk:
- költséghatékonyak tudunk lenni, kiadásokat vizsgálunk, optimalizálunk, tervezünk
- egyedi tervezésű webes felületen keresztüli rendelés lehetőségével a belső folyamataikat tudjuk felgyorsítani
- egyszerűsödik a beszerzés
- egyszerűsödik a pénzügyi elszámolás, hiszen havi több száz számla helyett csupán két számlát kell foglalkozni
- nincs logisztikai probléma, igény esetén konszignációs készlet kialakítása
- nincs folyamatosan szükséges eszközök hiánya a beszállítói oldalon
- nincs megoldhatatlan probléma, hiszen egy adott kérdést nem csak egy ember kezel, hanem több éves tapasztalattal rendelkező, buktatókat ismerő profi beszerzői csapatunk
- papírmunkát digitalizálva végezhetik
- nincs több belső megrendelő, jóváhagyás, munkaszám egyeztetés, továbbterhelési kódok elfelejtése, hiszen a rendszer erre mindre megoldást nyújt
- minden mérhetővé, naplózhatóvá, bárhonnan elérhetővé válik

Ha ezen dolgok fontosak lehetnek, úgy állunk rendelkezésükre!